5 Nisan 2010 Pazartesi

Ben Rivers, Yakında Cer Modern'de

Ben Rivers
Origin of the Species, 2008
16mm, 16 dak.

Ankara'ya yeni bir sanat merkezi açılmış, haberlerden öğrendim. Çömelerek de olsa, bazı film ve video'ları izlemek için yeni bir fırsat diyelim, hayırlısı olsun!
İnternet sitelerine bakarken Nisan'ın 24'ünde açılacak olan Faso Fiso sergisindeki sanatçılar arasından Ben Rivers'in ismini görmek (ki maalesef bana tanıdık gelen tek isimde onunki) ise beni hemen heycanlandırdı. Hemen hemen gördüğüm tüm filmlerini büyük bir ilgiyle izlemişimdir; gerçi Cer'de nasıl bir işinin sergileceğini bilmiyorum, ama ne yapsa vakte değerdir desem yalan olmaz. Özellikle yurtdışında çalışan genç sinemacıların işlerini ülkemizde görmenin zorluğunu'da hesaba katarsak bu sergiyi kaçırmayın derim. Gidip görürseniz izlenimlerinizi duymak da isteriz!
Rivers'in Origin of the Species isimli filmini (ki üstteki resimde o filmden) LUX'ın internet sitesinde izleyebilirsiniz:

(İngiltere'de bulunan bu sinema ajansının sitesindeki diğer filmlerede göz atmanızı tavsiye ederim!)



Rotterdam film festivalinin sitesinden Rivers ile bir söyleyişi (ki internette bol bol var.)

Yine diyim: haydi hayırlısı!

Hiç yorum yok: