12 Haziran 2009 Cuma

Yoel Meranda ve Onion City Film Festivali

O yazmıyor, bari ben yaziyim! Bu sene ki Onion City Film Festivali yine dopdolu ve güzel bir program ile Chicago'da. Patrick Friel'in programladığı bu gösterimler arasında daha önceden izlemiş olduğum pek çok güzel işin arasında ise bu blogun yazarlarından Yoel Meranda'nın iki harika işi var, hemde süper bir programın içersinde! Özellikle benim çok sevdiğim océanéant'ın gösteriliyor olması "Ah keşke gidebilsem!" dedirtiriyor. Yine tebrikler kardeş! Umarım işlerini büyük perdede görmek bize de nasip olur!

océanéant from Yoel Meranda on Vimeo.



Onion City'nin programının tamamı, v.s. için:
Onion City Film Festival 2009

Fred Camper'in Onion City hakkındaki yazısını ise burada okuyabilirsiniz:
http://www.chicagoreader.com/features/stories/moviereviews/090611/

1 yorum:

Yoel Meranda dedi ki...

serdar baba teşekkür ediyorum... çok isterdim orda olmak, hem eski şehrimi ziyaret etmiş olurdum. ben de kendi yaptıklarımı adam gibi büyük ekranda görmedim...